onsdag 18 november 2009

Bo Bedre.


Bo Bedres novembernummer 2009 fick jag i min hand i går. Jag är inte helt förtjust i den inredningsstil detta magasin visar upp i vanliga fall. Jag tycker allt det vita är jättevackert och jag njuter av det hos andra, men här hemma vill jag ha lite mer färg. Trots det måste jag säga att det här numret var inspirerande. Julklappsbilagan väckte definitivt Jag Vill Ha-monstret i mig och det finns massor av roliga och vackra tips på presenter för dem som lägger mycket mer pengar på gåvorna än vad vi gör här hemma. (Maken och jag har till exempel en 100-kronorsgräns på våra presenter. Man får gärna ge den andre hur många julklappar som helst, men tillsammans får de bara kosta 100 kr. Utmanande!) Mest imponerad är jag annars av fotografierna och designen som gör att jag inte kan sluta titta.

Hur som helst vill jag ge fyra julstrumpor av fem möjliga till Bo Bedre, november 2009. Jag tror att det kommer att bli många fler bläddringar. Kanske blir till och med den här tidningen en sådan som jag har svårt att slänga?

Inga kommentarer: