tisdag 10 november 2009

Fina etiketter!

Presentetiketter som man har lagt ner lite extra jobb på gör alltid ett paket finare och ännu mer spännande för mottagaren. Jag har nu hittat en fantastisk kvinna. I hennes blogg finns en massa goda idéer för både det ena och det andra.

Jag ger er Patricia Zapata!

Ett par av hennes filuriga etikettidéer kan du hitta här och här (kan lätt göras juliga).

Till helgen ska jag demonstrera "Scrapbooking och julkort" på Kreatima. Jag har haft samma uppdrag i några år och känner att jag behöver förnya mig lite. Fokus måste ligga på julkortsbiten eftersom det är det kunderna är intresserade av vid den här tiden på året. Kort som går att göra många av ganska snabbt och som ändå ska bli personliga vill de ha. Det känns lite som att jag behöver uppfinna ett nytt hjul, men det är också oerhört inspirerande! Jag har pysslat här hemma i ett par dagar för att "komma igång" i rätt tankebanor och tror att jag är inne på rätt spår.



Bilder från Patricias blogg.

Inga kommentarer: