torsdag 5 november 2009

Ordning och reda!

Jag har organiserat allt mitt pyssel förutom scrap- och pappersprylar. Otroligt! Jag insåg att jag mer eller mindre måste ha hållit på med varenda pysslig hobby som finns. Det kändes så skönt att verkligen bestämma vad som fick stanna kvar i huset (med en bestämd plats) och vad som faktiskt bara var skräp! Jag blev väldigt inspirerad på köpet och bestämde mig för att göra några adresslappar så julklapparna kan bli extra fina i år.

Filt, tråd, pärlor och presentsnöre finns här hemma. Tid?

Orkar man inte fixa själv kan man köpa sakerna hos SIA.

Bilder från SIA:s hemsida.

1 kommentar:

Meri(txell) sa...

Åhhh, verkligen fina de här dekorationerna! Jag skulle vilja ha TID för att göra allt pysselrelaterat jag skulle vilja prova på! Ha en trevlig helg!