tisdag 17 november 2009

Tävla!

Wow, vilken utlottning! Här är den ultimata vinsten. Häng på!

Mama’s Holiday Wish List Meme

TodaysMama and Provo Craft are giving away a sleighful of gifts this holiday season and to enter I’m sharing this meme with you.

1. What 5 items are on your holiday wish list this year?
Böcker
Vackra halsband
Tid
Allt från Lush
Musik av barnen

2. What is your favorite handmade gift you have received?
Tavlan jag fick av Mimmi på min 35-årsdag

3. What handmade gift have you always wanted to tackle?
Den ultimata handväskan i passande tyg till mottagaren.

4. What was the best Christmas gift you received as a child?
Jag kan faktiskt inte välja. Jag älskade alla julklappar! En docka kommer jag speciellt ihåg, men hon finns tyvärr inte kvar.

5. What items are on your kid’s wish list this year?
Ljudsystem, böcker, kläder, ritsaker...

6. What is your favorite holiday food?
Stuffing till Thanksgiving! Vid jul är det omelett med svampstuvning.

7. What will you be hand-crafting for the holidays?
En fin krans till dörren.

8. What is your favorite holiday movie?
The Holiday, så klart!

9. Favorite holiday song?
Have yourself a merry little Christmas och Himlen i min famn.

10. Favorite holiday pastime?
Umgås med min familj och äta en massa gott! Njuta av härlig musik och lääääsa.

To enter to win all these cool prizes below simply answer the questions in this meme, make sure to post links back to TodaysMama.com! Där står också hur du kan vara med och tävla om det här härliga priset. Lycka till!

Inga kommentarer: